Social media – expensive pleasure
Socialiniai tinklai – brangus malonumas Ar išsikrovus telefonui jaučiatės nejaukiai dėl to, kad galite praleisti svarbų skambutį ar dėl to, kad esate „offline”? Šį kartą norime pasidalinti mintimis apie socialinius tinklus ir jų naudą pardavimams. [...]
Enriched reality user experience casts upside down
Praturtinta realybė vartotojų patirtį verčia aukštyn kojomis Tai pagerins apsipirkimų kokybę. Kai 2016 m. „Pokemon Go“ pasiekė visuomenę, didžioji jos dalis pametė sveiką protą. Per kelias dienas nuo išleidimo praturtinta realybe pagrįstas žaidimas jau turėjo [...]
Five main strands that will form social media in the 2018 year.
Penkios pagrindinės kryptys, kurios formuos socialinę mediją 2018 metais. Naujų metų pradžioje tikrai netrūksta prognozių įvairiose srityse, taip pat ir rinkodaroje. Prognozės padeda supaprastinti sprendimo priėmimą, kur investuoti savo laiką ir pinigus. Taigi, apžvelgsime šių [...]
Advertising power. Some advertisements become tradition.
Reklamos galia. Kai reklama tampa tradicija. “John Lewis” Kalėdinė reklama, tai televizinė reklamos kampanija, kurią pradėjo Jungtinės Karalystės universalinių parduotuvių tinklas “John Lewis”. Pirmąją Kalėdinę reklamą “John Lewis” parodė 2007 metais ir nuo tada tai [...]
User experience, emotion and sales promotion otherwise.
Vartotojo patirtis, emocija ir pardavimų skatinimas kitaip. “M&M’s”, “Jaguar” ir “Mastercard” siekia tiesioginio ryšio su vartotojais. Vartotojai vis dažniau ir dažniau naudoja reklamų blokatorius (ad blockers), perjungia kanalą prasidėjus reklamai ir vis dažniau vengia tradicinės [...]