Socialiniai tinklai – brangus malonumas

Namai/Rinkos tyrimai/Socialiniai tinklai – brangus malonumas

Socialiniai tinklai – brangus malonumas

rinkos tyrimai slapto pirkėjo tyrimas

Ar išsikrovus telefonui jaučiatės nejaukiai dėl to, kad galite praleisti svarbų skambutį ar dėl to, kad esate „offline”?

Šį kartą norime pasidalinti mintimis apie socialinius tinklus ir jų naudą pardavimams. Be abejonės, tinkama ir tikslinga komunikacija „Facebook”, „LinkedIn”, „Instagram” ar kitose platformose padeda, tačiau be teigiamos įtakos galime įžvelgti ir neigiamus padarinius. Daugelis neįsivaizduoja savo atostogų be įrašų „Instagram” paskyroje, kiti nebegali pradėti valgyti, kol nepatalpina savo maisto nuotraukos į internetus, treti jaučiasi nejaukiai, kai į susitikimą su draugais ateina be telefono. Visos šios problemos atrodo artimos, o kartu ir tolimos, nes patys nenorime pripažinti priklausomybės socialiniams tinklams. Nesvarbu, ar mėgstame tik tikrinti naujienų srautą, ar retkarčiais paspausti mygtuką „patinka” ar „dalintis”, o gal įkelti kokį nors įrašą. Visa tai gerai ir gražu greta mūsų laisvalaikio. Tačiau egzistuoja ir kita medalio pusė.

Ar greta Jūsų telefonas?

Iš laisvalaikio nusikelkime į darbo aplinką. Čia taip pat egzistuoja socialinių tinklų kultūra – rinkodaros skyrius dėlioja komunikacijos strategiją, pardavimų skyrius ieško naujų kontaktų, analitikai tikrina srautus, o kažkas – savo profilio nuotrauką. Tinkamai naudojantis socialiniais tinklais jie gali tapti darbo įrankiu – ypač Back office. Svarbu nepiktnaudžiauti ir nepasiduoti dėdulės Alberto reliatyvumui. Sutikime, kad telefonas, kaip darbo įrankis, privalo būti šalia (tiek su socialinių tinklų paskyromis, tiek be jų, bet privalo). Klausimas kyla, kaip elgtis fronto žmonėms. Šioje vietoje socialiniai tinklai tampa didžiule yda. Telefonai dažnu atveju būna per arti. Ypač blogai, kai aptarnaujantis personalas (pardavėjas) laisvą nuo klientų laiką išnaudoja tūnodamas telefone ir nepastebėdamas pro šalį einančių ar į parduotuvę užeinančių žmonių. Ar tai didelė problema? Taip.

Mažmeninės prekybos pagrindas

Kas yra mažmeninė prekyba žinome visi, tačiau kas visame mažmeninės prekybos procese yra svarbu – ne. Norėtume išskirti tris pagrindines ašis, kurios svarbios sėkmingai prekybai:

  1. Parduotuvė – vieta, įrengimas, naudojamos technologijos, vidiniai procesai ir t. t.;
  2. Produktas – išdėstymas, tiekimas, asortimentas, pardavėjų žinios apie produktą ir t. t.;
  3. Pardavėjas – pardavimų procesas, pardavimo strategija, kliento aptarnavimas ir t. t.

slapto pirkėjo tyrimas

Trys pamatiniai dalykai be kurių (fizinės parduotuvės atveju) neįvyks pardavimas. Tačiau aukščiausiai už viską yra? Taip teisingai. Klientas. Jo nuomonė, jo rekomendacija, jo požiūris ir jo emocija. Čia vėl atsigręžiam į socialinius tinklus. Šiais laikais klaidos sklaida yra ypač greita ir skausminga. Apie netinkamą pardavėjo elgesį, netinkamą aptarnavimą ar nekokybišką paslaugą vartotojai noriai praneša savo socialinėse paskyrose ir tada prasideda nesustabdoma karuselė. Pasekmės gali būti labai skaudžios.

Paslėpk telefoną

Eidami per didžiuosius (o ypač mažuosius) prekybos centrus, taškus, saleles – pastebėkite į aptarnaujančio personalo elgseną. Pastebėkite ką jie daro, kol nebendrauja su klientais. „Facebook”, „Instagram”, „Snapchat” ir visi kiti socialiniai gėriai džiūgauja jų rankose. Jeigu tai yra darbdavio motyvacinė priemonė – valio, tačiau jeigu tai yra piktnaudžiavimas darbo metu – reikia susirūpinti. Kiekvienas žmogus užeinantis į Jūsų parduotuvę, ar praeinantis pro šalį yra potencialus klientas. Kiekvienas nepakalbintas žmogus – galimai prarastas pardavimas. Ir jeigu darbuotojas nėra motyvuojamas galimybe darbo metu naudotis „Facebook” – tai kiekviena minutė telefone – tiesioginiai nuostoliai įmonei. Socialiniai tinklai – brangus malonumas, kol jis neatneša naudos.

Pasitikrinkite

Ar Jūsų darbuotojai vadovaujasi pardavimo standartais? Ar naudoja pardavimų mokymuose įgytas žinias? Ar pastebi klientus ir nusišypso? Pasitikrinti nesunku ir naudinga.

Slapto pirkėjo tyrimo metu padėsime sužinoti, kiek Jums kainuoja socialiniai tinklai.

http://www.prosales.lt/slapto-pirkejo-tyrimai/

Nenustokite džiuginti klientų!

By | 2019-04-22T06:30:38+00:00 balandžio 18th, 2019|Rinkos tyrimai|0 komentarų

Komentuoti

%d bloggers like this: