Praturtinta realybė vartotojų patirtį verčia aukštyn kojomis

Namai/Rinkodara/Praturtinta realybė vartotojų patirtį verčia aukštyn kojomis

Praturtinta realybė vartotojų patirtį verčia aukštyn kojomis

Tai pagerins apsipirkimų kokybę.

Kai 2016 m. „Pokemon Go“ pasiekė visuomenę, didžioji jos dalis pametė sveiką protą. Per kelias dienas nuo išleidimo praturtinta realybe pagrįstas žaidimas jau turėjo milijonus įvairaus amžiaus grupių žaidėjų, kurie neskaičiuodami laiko gaudė įvairius personažus. Kai kurie netgi buvo sužeisti automobilių ar patyrė traumas krisdami nuo uolų.

Fizinio ir skaitmeninio pasaulio samplaika yra išties įspūdinga.

Viena iš priežasčių, kodėl „Pokemon Go“ lydėjo tokia sėkmė yra ta, kad buvo panaudota išmaniųjų telefonų technologija, skatinanti žmones bendrauti realiame gyvenime. Praturtinta realybė leidžia novatoriams bendrauti nenutrūkstamai – tai yra viena iš daugelio priežasčių būti pripažintai „kitu perspektyviu žingsniu“ sugriauti daugybei pramonės šakų, įskaitant maisto, automobilių ar skaitmeninio marketingo.

„Kitaip tariant, praturtinta realybė yra tokia galinga todėl, kad ji perkelia skaitmeninį turinį į fizinio pasaulio kontekstą“, sakė Matt Wren, technikos direktorius / BundlAR. „Tai yra svarbus faktorius: matyti tai, ko kiti žmonės nemato – priežastis, kodėl tiek daug žmonių leidžia laiką persekiodami Pokemonus“.

Matt Wren taip pat pabrėžia, kad žmonės praleido dešimtmečius, siekdami išgauti ekranuose rodomą informaciją ir ją naudojant naršyti realųjį pasaulį. Praturtinta realybė efektyviai derina skaitmeninį ir fizinį pasaulius. „Ne viskas, ką mes galime pamatyti, vyksta aplink mus. Mes galime integruoti skaitmeninę informaciją į mūsų aplinką“, sakė jis.

Neabejotinai, praplėsta realybė yra įprasta žaidimams ar internetinio bendravimo aplikacijoms, tokioms kaip „Snapchat“ ar „Facebook messenger“, kuriose yra funkcijos galinčios žmogaus veidą paversti šuns-žmogaus hibridu, tačiau taip pat praplėstos realybės stiprybė yra greitas idėjų perkėlimas į verslo aplikacijas. Netrukus praturtintos realybės technologija pateiks savo būdą, kuris paveiks įprastą klientų kelionę produkto link.

Interaktyvi reklama

Praturtinta realybė perkelia pasiūlymo galią į visiškai naują lygį, todėl ji yra tokia tinkama reklamai. Anot Jake Leeman, vyr. techninio stratego Sandbox Agentūroje, “Praplėsta realybė leidžia mums perkelti prekės ženklus, produktus ir istorijas tiesiai į kliento pasaulį“.

Klientai turi turėti galimybę įsivaizduoti, kaip prekės ženklai gali tapti jų kasdieninio gyvenimo dalimi. IKEA tinklas sukūrė mobiliąja aplikaciją, kuri leidžia klientams, peržiūrint baldų katalogą ir nukreipiant savo išmaniųjų telefonų kameras į vietą, kurioje norėtų, kad šis baldas stovėtų, įvertinti, ar konkretus baldas tiktų konkrečioje vietoje.

„Didžiulis praplėstos realybės pranašumas be kitų reklamos formų yra tas, kad ji yra labai aktyvi“, sakė Leeman. „Mūsų, kaip reklamuotojų, pareiga pristatyti kokybišką praturtintos realybės turinį, kuris yra svarbus, savalaikis ir naudingas. Vis dar aptinkamas platesnis jos poveikis, tačiau potencialas yra neįtikėtinas“.

Pirkimo patirties tobulinimas

Statybinių prekių parduotuvės gali turėti neįtikėtinos naudos iš praplėstos realybės, kartu pagerinant savo klientų patirtį bei padedant savo salės darbuotojams.

Agentūra „Friends with Holograms“ kuria praplėstos realybės priemones, skirtas pirkėjams, kurie nori greitai ir lengvai rasti informaciją apie produktą ir kurie būtų nukreipiami į kitus (pridėtinius) produktus priklausomai nuo jų pagrindinės paieškos.

Dauguma parduotuvių yra prastai organizuotos arba trūksta darbuotojų, todėl klientui užtrunka nemažai laiko sulaukti pagalbos arba surasti norimus atsakymus apie dominančią prekę. Praturtinta realybė leidžia klientui nuskanuoti produktą ir vienoje vietoje gauti visą jam rūpimą informaciją – tai paverčia prekybą daug paprastesne.

Taip kaip geotvėrimas „geofencing” pritraukia vis daugiau klientų į fizines erdves, praturtinta realybė potencialiai gali priversti klientą nuolat grįžti apsipirkti, paverčiant jų apsipirkimo patirtį daug patogesne.

Klientų paslaugų optimizavimas

Niekam nepatinka skambinti klientų aptarnavimo linija, ypač jei linija ilgai būna užimta.

Jei jūsų įmonė yra apkrauta skambučiais, tikėtina, kad jūs versite klientus ilgai laukti. Kai verčiate žmones ilgai laukti, jie tampa nekantrūs, o tai gali nulemti neigiamus atsiliepimus. Žinoma, visa tai gali baigtis.

Vienas galimas scenarijus yra sumažinti skambučių kiekį. Praturtinta realybė gali padėti.

“Kaip tai padaryti ir galimi instrukciniai scenarijai yra puiki praplėstos realybės pritaikymo galimybė”, sako Simon Wright, praplėstos ir virtualios realybės direktorius / Genesys. “Sakykime, jūs turite bėdų su bevielio tinklo maršrutizatoriumi. Vietoj skambučio gamintojo klientų aptarnavimo linija ar susirašinėjimo su pagalbos tarnyba, galite tiesiog nukreipti savo telefoną į maršrutizatorių, o praturtintos realybės technologija parodys jums visą problemų sprendimo procesą. <Ar paspaudėte šį mygtuką?>, <Ar ši lemputė mirksi?>, ir t. t. Paprasta, bet labai efektyvu”.

Šis scenarijus pranoksta produkto dažniausiai užduodamų klausimų skilties skaitymą ir padeda išsiaiškinti ką daryti be jokių vizualių ženklų.

Anot „TechCrunch“, iki 2021 m. mobilioji praturtina realybė gali tapti didžiausiu svoriu visoje apie 100 mlrd. Eur vertės praturtintos ir virtualios realybės rinkoje. Tai rodo kaip greitai visos pramonės šakos pasikeis. Kadangi ši technologija tampa vis lengviau prieinama, kliento apsipirkimo patirtis beprecedentiškai keliasi į virtualią aplinką. Tęsiantis praturtintos realybės tendencijai ir krypčiai – praplėsta realybė gali tapti naujuoju aukso standartu optimaliai vartotojo patirčiai.

By | 2018-02-06T20:43:55+00:00 vasario 6th, 2018|Rinkodara|0 komentarų

Komentuoti

%d bloggers like this: