Klientų pasitenkinimo tyrimai

Namai/Klientų pasitenkinimo tyrimai
Klientų pasitenkinimo tyrimai 2019-04-16T11:00:19+00:00

KLIENTŲ PASITENKINIMO TYRIMAI

Klientų nuomonės analizė yra svarbi ir naudinga kuriant bei atnaujinant klientų aptarnavimo standartą. Priimant sprendimus, kaip stiprinti klientų lojalumą bei sprendžiant kitus aktualius klausimus, susijusius su klientų aptarnavimu. Taip pat šis tyrimas suteikia galimybę detaliau pažinti, koks yra tipinis Jūsų įmonės klientas. Tai padeda tiksliau priimti įvairius marketingo sprendimus.

Ar Jums reikalingas šis tyrimas?

Šis tyrimas skirtas išsiaiškinti, kokia dalis klientų yra „propaguotojai“, t.y. linkę rekomenduoti įmonės produktus ar paslaugas ir kokia dalis – „peikėjai“, t.y. nelinkę įmonės rekomenduoti ar linkę reikšti savo nepasitenkinimą įmonės teikiamomis paslaugomis ar jos gaminamais produktais. Kuo didesnis teigiamas rodiklis, tuo didesnį potencialą įmonė turi augti ir vystytis, nes be tradicinių reklamos ir marketingo priemonių ji yra reklamuojama „iš lūpų į lūpas“, o tai neabejotinai turi didelę įtaką įmonės pardavimams ir klientų skaičiui.

SUSISIEKITE IR APTARSIME TYRIMO EIGĄ IR DETALES!

Grįžti atgal