DARBUOTOJŲ PASITENKINIMO TYRIMAI
Kokybišką klientų aptarnavimą lemia darbuotojų problemų ir poreikių išsakymas – tai gerina darbuotojų motyvaciją ir jų atliekamo darbo kokybę. Darbuotojų pasitenkinimo tyrimo rezultatai padeda apibrėžti veiksnius, kurie mažina darbuotojų motyvaciją dirbti.
Ar Jums reikalingas šis tyrimas?
TAIP! Jeigu norite pagerinti vidinę įmonės komunikaciją. Tai ypatingai svarbu valdant klientų aptarnavimo kokybę, nes šis procesas yra nuolat kintantis ir jį sunku išmatuoti.
TAIP! Jeigu norite išsiaiškinti veiksnius, galinčius turėti įtakos darbuotojų kaitos padidėjimui. Maža personalo kaita didina klientų pasitikėjimą įmone. Taip pat taupomi įmonės laikas ir pinigai naujų darbuotojų apmokymams.
TAIP! Jeigu norite išsiaiškinti darbuotojų nuomonę bei nuostatas darbo atžvilgiu. Patenkintas darbuotojas – lojalus darbuotojas, o tai turi tiesioginę teigiamą įtaką klientų aptarnavimui ar darbų atlikimui.
TAIP! Jeigu norite identifikuoti pokyčių reikalaujančias sritis. Įmonės procesų optimizavimas – efektyvesnis darbas ir „pigesnis“ rezultatas.