PREKĖS ŽENKLO TYRIMAS (REKOMENDACIJOS LYGIO TYRIMAS)
Prekinio ženklo tyrimai padeda išsigryninti savo produkto tikslinę auditoriją įvertinant, kaip skirtingos socialinės padėties, amžiaus ar lyties gyventojai vertina Jūsų prekės ženklą (tyrimo imtis – Jūsų potencialūs ar esami klientai). Rekomendacijos lygio tyrimai parodo prekės ar paslaugos populiarumo ir žinomumo lygį lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais (tyrimo imtis – Jūsų prekinio ženklo pardavėjai).
Ar Jums reikalingas šis tyrimas?
TAIP! Jei norite žinoti veiksnius, lemiančius klientų lojalumą. Žinodami, kas svarbu Jūsų klientams renkantis prekinį ženklą, galėsite tikslingai paskirstyti investicijas.
TAIP! Jeigu stiprinate savo prekės pranašumą prieš konkurentus. Žinodami savo produkto rekomendacijos lygį atskiruose pardavimų taškuose, galėsite tikslingai veikti siekiant sustiprinti poziciją rinkoje.
TAIP! Jeigu siekiate atskleisti veiksnius, lemiančius vartotojų pasirinkimą. Žinodami, kas lemia vartotojų pasirinkimą – sutaupysite savo laiką ir pinigus veikdami tikslingai.