Prekės ženklo tyrimas

Namai/Prekės ženklo tyrimas
Prekės ženklo tyrimas 2019-04-16T11:13:01+00:00

PREKĖS ŽENKLO TYRIMAS (REKOMENDACIJOS LYGIO TYRIMAS)

Prekinio ženklo tyrimai padeda išsigryninti savo produkto tikslinę auditoriją įvertinant, kaip skirtingos socialinės padėties, amžiaus ar lyties gyventojai vertina Jūsų prekės ženklą (tyrimo imtis – Jūsų potencialūs ar esami klientai). Rekomendacijos lygio tyrimai parodo prekės ar paslaugos populiarumo ir žinomumo lygį lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais (tyrimo imtis – Jūsų prekinio ženklo pardavėjai).

Ar Jums reikalingas šis tyrimas?

  • TAIP! Jei norite žinoti veiksnius, lemiančius klientų lojalumą. Žinodami, kas svarbu Jūsų klientams renkantis prekinį ženklą, galėsite tikslingai paskirstyti investicijas.

  • TAIP! Jeigu stiprinate savo prekės pranašumą prieš konkurentus. Žinodami savo produkto rekomendacijos lygį atskiruose pardavimų taškuose, galėsite tikslingai veikti siekiant sustiprinti poziciją rinkoje.

  • TAIP! Jeigu siekiate atskleisti veiksnius, lemiančius vartotojų pasirinkimą. Žinodami, kas lemia vartotojų pasirinkimą – sutaupysite savo laiką ir pinigus veikdami tikslingai.

SUSISIEKITE IR APTARSIME TYRIMO EIGĄ IR DETALES!

Grįžti atgal