Darbuotojų pasitenkinimo tyrimai

Namai/Darbuotojų pasitenkinimo tyrimai
Darbuotojų pasitenkinimo tyrimai 2019-04-16T10:55:05+00:00

DARBUOTOJŲ PASITENKINIMO TYRIMAI

Kokybišką klientų aptarnavimą lemia darbuotojų problemų ir poreikių išsakymas – tai gerina darbuotojų motyvaciją ir jų atliekamo darbo kokybę. Darbuotojų pasitenkinimo tyrimo rezultatai padeda apibrėžti veiksnius, kurie mažina darbuotojų motyvaciją dirbti.

Ar Jums reikalingas šis tyrimas?

  • TAIP! Jeigu norite pagerinti vidinę įmonės komunikaciją. Tai ypatingai svarbu valdant klientų aptarnavimo kokybę, nes šis procesas yra nuolat kintantis ir jį sunku išmatuoti.

  • TAIP! Jeigu norite išsiaiškinti veiksnius, galinčius turėti įtakos darbuotojų kaitos padidėjimui. Maža personalo kaita didina klientų pasitikėjimą įmone. Taip pat taupomi įmonės laikas ir pinigai naujų darbuotojų apmokymams.

  • TAIP! Jeigu norite išsiaiškinti darbuotojų nuomonę bei nuostatas darbo atžvilgiu. Patenkintas darbuotojas – lojalus darbuotojas, o tai turi tiesioginę teigiamą įtaką klientų aptarnavimui ar darbų atlikimui.

  • TAIP! Jeigu norite identifikuoti pokyčių reikalaujančias sritis. Įmonės procesų optimizavimas – efektyvesnis darbas ir „pigesnis“ rezultatas.

SUSISIEKITE IR APTARSIME TYRIMO EIGĄ IR DETALES!

Grįžti atgal